Kontaktni centar

Prva linija podrške u situacijama na cesti koje zahtijevaju hitnu pomoć i informacije je Kontaktni centar Hrvatskog autokluba. Naš Kontaktni centar je srce usluga pomoći na cesti, mjesto gdje naši predani djelatnici stoje na raspolaganju 24 sata dnevno, 365 dana u godini.

Uloga Kontaktnog centra

U Kontaktnom centru Hrvatskog autokluba, naši djelatnici su prvi kontakt s vozačima u nevolji. Shvaćamo da situacije kao što su kvar vozila ili prometna nezgoda mogu biti stresne i zahtijevaju brzu, stručnu i suosjećajnu podršku. Naši djelatnici su stručno osposobljeni za rad s osobama u stresnim situacijama i uvijek su spremni pružiti potrebnu pomoć. 

Kontaktni centar nije samo za pomoć na cesti. Osim što zaprimamo zahtjeve za pomoć u hitnim situacijama, pružamo i informacije o svim našim uslugama. Također, organiziramo najam vozila (rent a car), smještaj vozača i putnika i slične usluge koje su neposredno povezane s uslugama pomoći na cesti. Bez obzira je li potreban savjet o simptomima kvara na vozilu ili informacije o pružanju usluga pomoći na cesti, mi smo ovdje da pomognemo. 

Putem telefona i e-pošte, pružamo daljinsku pomoć i savjete našim korisnicama. Naša stručnost je uvijek na raspolaganju kad je potrebna, bez obzira na to gdje se nalazite u Hrvatskoj.

Suradnici za tehničku podršku

Naš tim Suradnika za tehničku podršku čine neki od najboljih mehaničara HAK-a. S dugogodišnjim iskustvom u popravcima vozila na cesti, educiraju mrežu mehaničara u sustavu tehničke pomoći. Također, izrađuju opsežne baze tehničkih podataka koje su ključne za brzu i učinkovitu pomoć. Surađuju s Kontaktnim centrom na složenijim slučajevima kako bi osigurali zadovoljstvo korisnika usluga pomoći na cesti.

 

HAK
HAK

Naš tim dispečera

U Kontaktnom centru, radi 20-ak stalnih djelatnika, dispečera, koji su tu da brzo i učinkovito odgovore na pozive i zahtjeve. Dispečeri prolaze detaljnu obuku kako bi se osiguralo da su u potpunosti upoznati s mrežom sustava tehničke pomoći i najnovijim standardima u pružanju usluga tehničke pomoći. Osim toga, njihovo znanje obuhvaća i poznavanje stranih jezika kako bi mogli komunicirati s korisnicima i izvršiteljima usluga iz različitih zemalja. Detaljno su educirani i upoznati s protokolima i procesima pružanja usluga tehničke pomoći.

Naši dispečeri igraju ključnu ulogu kao komunikacijski kanal između korisnika i izvršitelja usluge u sustavu tehničke pomoći. Oni ne samo da zaprimaju pozive i zahtjeve za pomoć, već i brzo i učinkovito raspoređuju resurse kako bi osigurali da vozači dobiju potrebnu pomoć u najkraćem mogućem vremenskom roku. Tijekom ljetne turističke sezone, zapošljavamo i studente kako bismo obradili povećan broj poziva i zahtjeva za uslugama pomoći na cesti te na taj način smanjili vrijeme čekanja na pružanje naših usluga.

Besplatan telefonski broj

Kako bismo omogućili brz i jednostavan kontakt, pozovite besplatan telefonski broj 1987.

Iz inozemstva, možete nas kontaktirati na: 

  • +385 1 1987

  • +385 1 4693 700

 

Vaša sigurnost na cesti i mobilnost su nam najvažniji. Bez obzira na izazove s kojima se suočavate na cesti, možete računati na Kontaktni centar Hrvatskog autokluba radi pružanja pomoći koja vam je potrebna.