Hrvatski autoklub uključio u sustav pomoći na cesti nova 24 vozila za vrijedna 15 milijuna kuna
Objavljeno: 9.5.2014.
Hrvatski autoklub je 8. svibnja 2014., zajedno s predstavnicima 19 autoklubova, svečano preuzeo 24 vozila za pomoć na cesti u vrijednosti 15 milijuna kuna.
Ovim ulaganjem modernizira se i proširuje vozni park sustava tehničke pomoći HAK-a koji obuhvaća više od 230 vozila i ostvaruje dugoročni cilj ujednačavanja standarda pružanja usluga tehničke pomoći na cesti članovima i svim drugim korisnicima usluga kao i jačanja kapaciteta udruž11enih autoklubova u jedinstvenom sustavu.
Predstavnici autoklubova udruženih u HAK (iz Crikvenice, Čakovca, Karlovca, Koprivnice, Križevaca, Nove Gradiške, Osijeka, Pazina, Pule, Rijeke, Slavonskog Broda, Splita, Varaždina, Vinkovaca i Zagreba) preuzeli su 12 vozila za uklanjanje i prijevoz vozila te 12 specijalnih vozila za popravak kvara na cesti. Prema odabiru autoklubova, koji i sami financijski sudjeluju u ovom programu, odabrano je 11 MAN-ova i jedan Iveco kamion, te 12 Fordovih vozila za pokretne radionice.
„Ovakvim, dugo pripremanim ulaganjem, HAK potvrđuje svoje djelovanje kao odgovorna udruga građana i neprofitna organizacija budući da akumulirani višak prihoda nad rashodima, koji je ostvaren tijekom godina u raznim djelatnostima koje obavlja, ulaže u svoju temeljnu djelatnost. Tijekom proteklih nekoliko godina HAK je uložio više od 40 milijuna kuna u razvoj temeljnih djelatnosti udruženih autoklubova, a ta će se ulaganja nastaviti i dalje. Cilj nam je što prije doći do čovjeka kojemu je potrebna pomoć na cesti i pružiti mu najkvalitetniju uslugu. Upravo zbog toga ulažemo u najmoderniju tehniku, ali i u edukaciju svih ljudi u HAK-ovu sustavu pomoći na cesti“, izjavio je predsjednik HAK-a, Slavko Tušek i dodao: „Siguran sam kako će nam proširivanje voznog parka pomoći u dodatnom podizanju kvalitete usluge te predstojeću turističku sezonu dočekujemo spremniji nego ikad“.
„HAK pruža pomoć na cesti više od 50 godina, a u jedinstveni sustav temeljen na vlastitim kapacitetima ugrađeni su visoki međunarodni standardi prema kojima HAK postupa. Očekivanja domaćih i europskih vozača na kvalitetu naših usluga stalno rastu. Stoga sustavno radimo na ujednačavanju naših standarda i podizanju kvalitete usluge, posebice u uspješnosti otklona kvara na licu mjesta te što bržoj reakciji. Ova vozila i oprema snažno će tome doprinijeti te ujedno povećati sigurnost u našem cestovnom prometu“, kazao je rukovoditelj Sektora tehničke pomoći HAK-a, g. Marijan Rimac.
Pokrenuti programi nabave novih vozila za pomoć na cesti i opreme, kontinuirana edukacija djelatnika i opremanje radionica autoklubova za pružanje kvalitetnih usluga kao i članskih pogodnosti, učvršćuju vodeću poziciju HAK-a u pružanju usluga pomoći na cesti.
HAK je u vodećoj poziciji za pružanje profesionalne i brze pomoći na cesti što ostvaruje zahvaljujući timu od 90 specijaliziranih mehaničara, više od 200 vozača i 30 zaposlenika kontakt centra koji zajedno godišnje obrade više od pola milijuna telefonskih poziva od čega na čak 82% poziva odgovore unutar 20 sekundi te izvrše više od 50.000 usluga tehničke pomoći. Kao udruga nastala na ideji solidarnosti, HAK u fokusu ima pomaganje članovima, a visokim postotkom otklona kvarova na licu mjesta od gotovo 80%, omogućava svojim članovima i drugim vozačima nastavak putovanja do željene destinacije.